OTE TEOKSESTA: EINO GRÖN – ENEMMÄN KUIN TANGO, OSA 252.

Em. teos: toim. Jarmo Virmavirta, kust. Tähtikustannus, 1998

X

KASVOT VÄKIJOUKOSSA

Ellei laulu riitä, antaa olla.

Sitä mieltä mä aina olen ollut. Mä oon laulaja, en puhuja. Kyllä mä konsertin juonnan, mutta mieluimmin vain laulan.

Politiikkaankaan mä en ole lähtenyt, vaikka sellaista on ehdoteltu. Totta kai on ehdoteltu, koska olen ollut kansan suosiossa. On se jotenkin houkutellutkin, mutta onneksi ei ole tullut lähdetyksi. Onneksi.

Politiikassa on paljon samaa kuin urheilussa tai laulamisessa. Se on kilpailua. Siksi monet urheilijat ovat menneet politiikkaan. Viihdetaiteilijat kuitenkin välttävät sitoutumista, sillä me esiinnymme kaikenlaisille yleisöille.

Oheinen Eikan kuva on poiminta oheiselta videotaltioinnilta:https://www.youtube.com/watch?v=EgC-K6urvjw

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.